
Matbutik 50 tal
Textade plakat
Med slagfärdiga slogans sköttes dåtidens marknadsföring i butik. Med hög bemanning i butiken kunde personalen ge råd och vägleda konsumenten.
Våra tjänster baseras på djupinlärd AI som kan identifiera och analysera besökare och dess rörelsebeteende. Användningsområdet finns inom exempelvis butiker, flygplatser eller andra ställen med många personer i rörelse.
Vår teknik öppnar upp helt nya möjligheter som hitintills inte varit möjliga, exempelvis vid marknadsföring med riktade budskap, vilket även är vår huvudprodukt.
Matbutik 50 tal
Med slagfärdiga slogans sköttes dåtidens marknadsföring i butik. Med hög bemanning i butiken kunde personalen ge råd och vägleda konsumenten.
Matbutik 2022
Fler butiker övergår nu till digitala skärmar. Dessvärre så är budskapen fortsatt analoga dvs plakatet har blivit digitalt utan att dra fördel av de möjligheter som digital teknik ger.
BizLab Analytics
Vi gör digitala skärmar smarta. Det betyder att skärmen blir medveten om sin omgivning och nu kan identifiera din valda målgrupp. Därefter anpassas och visas budskapet till den valda målgruppen.
Prognosen för den globala marknaden inom Digital-out-of Home (DOOH) 2025.
Prognos från svensk handel, de som lyckas är de som arbetar med smarta digitala lösningar.
Fler obemannade butiker och butiker med få anställda. Det betyder färre som kan ge råd till konsumenten och driva försäljning.
BizLab Analytics tillhandahåller en interaktiv
annonsupplevelse. För oss är det viktigt att vi är transparenta med vilka personuppgifter
som behandlas samt att vi vidtar åtgärder för att skydda dom. Denna information
syftar till att i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR) ge dig
övergripande information om bl.a. vilka uppgifter vi behandlar, varför, hur vi
använder dem och vilka rättigheter du har.
Personuppgifter som behandlas är:
För- och efternamn
E-post
Bilder kan förekomma vid ex. event
IP adresser vid besök på webben
Cookies
Vi behandlar dina personuppgifter för följande ändamål:
Försäljning och marknadsföring
Ingå, administrera och fullgöra avtal
Kunna kontakta dig när du har bett oss, den rättsliga grunden är att du samtycker till behandlingen i samband med att du registrerar dina kontaktuppgifter.
När du väljer att prenumerera på vårt nyhetsbrev, den rättsliga grunden är att du samtycker till behandlingen i samband med att du registrerar dina kontaktuppgifter.
I affären delas inga uppgifter med andra intressenter
I sammarbete med underleverantörer kan uppgifter delas
I händelse av tvist eller annan rättslig prövning eller om du blir föremål för en polisutredning kan uppgifter delas.
Uppgifterna sparas så länge skäl finns, en period därefter raderas dem. Vi kan i förekommande fall spara uppgifter längre pga lagkrav eller säkerhetsskäl.
Vid en betydande personuppgiftincident kommer personen/personerna som incidenten avser samt aktuell myndighet att kontaktas.
Du har enligt Dataskyddsförordningen ett antal
rättigheter, bl.a. tillgång till dina uppgifter, rättelse av felaktiga
uppgifter, radering. Om du har frågor kring detta kontakta oss på mailadressen
nedan under kontaktuppgifter.
BizLab Analytics är ett startupbolag, detta
kan medföra att förändringar i vår behandling av personuppgifter kan bli
nödvändiga. Vi förbehåller oss därför rätten att uppdatera och ändra vår
hantering av personuppgifter, om detta sker och förändringen är betydande
kommer detta att tydliggöras här.
För att kunna leverera bästa möjliga upplevelse på webben använder vi oss av cookies och liknande tekniska modeller. En cookie är en textfil som sparas på din enhet.